LillBerra Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Men du visste inte att "täckning" stavas teckning? Bra bild Mega ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 wow det funka ju piss-bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eric17 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Vilka portar moste jag öppna i brandväggen för att den ska fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag har de redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Om man skulle bo typ i england eller nåt sånt kan man ju tjäna tusenlappar. Man ordnar det där och så kopplar man n datorn i tv:en och så vipps har man satelit-tv i tv:en gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 wow riktigt coolt så får man extra kanaler till datorn ochså (har PCTV på datorn så kan titta på dom vanliga kanalerna) och vi har en box fast den är i mina föräldrars sovrum så jag kan inte alltid titta men nu är 're bar'å sätta igång datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Ja p-boy channel skulle va skjyst att ha. Har ni tänkt på en sak? oftast på disney channel så är det program för jättesmå barn som det inte är när man tittar på svensk disney channel. Med tanke på det här med att hosta:Vi säger jag är en av dom många ringarna (:D) på din fina tecking Mega så om jag då stänger av min player slutar jag hosta då?Eller eftersom jag installerat programmet och är online så hostar jag fortfarande? WIEW Mycket att skriva. (ta god tid att läsa :visslar: ) -----------------------------------LITE Offtopic!----------------------------------------- Många har nu över gått till digital TV som jag själv tycker är urkast. Upps and downs med digital tv (säg till om jag glömt nått) Upps! :cool: Bättre bild Fler kanaler Mer funktioner (tex tvtider med ett knapptryck) Pay-per-wiev (hyra film utan att gå ur hemmet) Downs! Fördröjning när man byter kanal Köpa box! Om man ska titta två samtidigt på varsin kanal går inte utan ett till kort! Nätet krånglar mer jämfört med kabel-TV :meddum: BTW Visste ni att i vår kommer com hem skaffa 100mbit! Woho! :lol: Redigerat 24 Oktober 2006 av Simontheking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Du slutar hosta när du stänger av tvuplayer ja... Och det där med att det oftast är program för små på disneychannel på tvu är för att eftermiddag här är typ morgon där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 jag har fått den att börja steama men jag får ingen bild :( kan någon ge ett exempel på en kanal med bra bild eller som går snabbt att ladda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Hur snabbt det går att ladda beror helt på din internet-hastighet.... :P Testa olika kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag har 25 mbit som flyter på skitsnabbt på internet, men det hackar mckt och kvaliten är dålig på min player. Testat många kanaler. Vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eric17 Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Vilka portar moste jag öppna i brandväggen för att den ska fungera? Är det någon som vill svar på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.