Sidney Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Tycker att det bara blir snyggare när det är klotter på nån grå vägg. Vem vill ha ett grått samhälle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 (redigerat) Graffiti är snyggt, men det är så j*vla fult när man ser det överallt, fattigt typ edit; stavfel >.< Redigerat 12 Januari 2008 av Apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Grafitti är fint om man bemästrar konsten men tyvärr är det inte många som gör det. P12:or och personer i fjortisstadiet som låtsas vara coola/(idiotiska) och sprayar något random, som bara ser allmänt fult ut är bara störande. Grafitti är konst, inte kladd. Hur som helst anser jag det fel att använda grafitti på statens och för den delens andras byggnader. Hade nog utdelat ett knytnäveslag om någon förstörde mina ägodelar. Den som bemästrar grafittins konst kan tjäna pengar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) Tycker att det bara blir snyggare när det är klotter på nån grå vägg. Vem vill ha ett grått samhälle?Håller med, skrev en uppsats i skolan om graffitti (nationellt prov i svenska egentligen, man fick välja mellan olika kategorier), och skrev då att jag själv tycker att en nedklottrad gångtunnel är betydligt snyggare än en med tråkiga grå stenväggar. Men då ska det vara snyggt och bra gjort. Klotter däremot är bara fult. Redigerat 14 Januari 2008 av KuzunE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 En i våran skola fick måla grafitti på en vägg vid ingången till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 En i våran skola fick måla grafitti på en vägg vid ingången till skolan. Kan ha varit för att skolan ville ha något snyggt vid ingången? Jag gillar Grafitti om det är snyggt och bra gjort, Inte nåra fula random organ precis som här där jag bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Graffiti förstör pga att alla måste springa runt rita upp sträkgubbar o skriva massa tags med sträckade bokstäver, imo lämna inte huset med en sprayburk om du inte kan hantera den oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siggan Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jag kan kanske slänga upp en skiss i slutet på veckan. Men jag är inte bra.. :P Ehm.. vadå inge bra? Du är visst bra på grafitti :angry: :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag pysslar lite jag med . :) Här är ngt som jag gjorde för ett tag sen . :) 1/10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Gillar graffiti och tagar i typ böcker o sånt hela tiden. Synd att vissa förstör sånt med könsord och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.