Filiandor Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Du får ju inte glömma mass effect, splinter cell double agent, och kanske Huxley! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Dumma jag!!! *slår mig själv i huvudet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brose Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 men åå halo 3 komemr ut i mars 2007 och fable suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Nej ett halo3 demo kommer ut till våren Själva spelet kommer i sluter av året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 lägger till en fråga...hoppas de är okej sj har jag inte spelat något av halo spel...(tyvärr men så är de)...då är min fråga: måste man ha spelat båda spelen för att hänga med i 3:an och isådanafall kan man spela halo 1 på 360??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 man måste inte ha spelat båda två men det e rekomenderat (från mig iaf) men om man köper Crackdown så kan man ladda ner ett multiplayer online demo till H3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flatout_2 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 halo 3 demo finns redan... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 På ett sätt måste man ju ha spelat 2:an för dära är ju hisorien om att covenants blir lite vänner med människorna i slutet och då ska dem försöka döda den dära stora gorilla gubben som jag inte kommer ihåg namnet på som man klarar om man klarat ut spelet! då far ju spartan (Han man är) ut i rymden och då säger kaptenen "Soldier what are you doing?" då säger spartan "Sir, just finishing this fight" sen så kommer eftertexterna! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 halo 3 demo finns redan... <_< vaaa?! MÅSTE SPRINGA NER OCH KOLLA MARKETPLACE! tvn är dock upptagen wtf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flatout_2 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 sorry såg fel... de finns inget demo än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Halo 3 kommer att rocka hårt! Ska bli både kul och tråkigt om dom slutar göra en forsättning på en extremt bra spel-triologi. Roligt för att det ska bli kul med att se hur dom har tänkt att det ska sluta, men det är ju det som är det tråkiga. För att då kommer det förmodöigen ingen uppföljare på Halo, även om Halo Wars kommer men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flatout_2 Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 har hört att dom ska göra en film av halo e de nåt som stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.