ajar Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) Jag ska köpa detta spel och vill ha svar ifrån någon som har spelet: ~ Är det bra? ~ Vilket land får man spela som? ~ Är det bra online? Redigerat 20 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 det enda land jag vet man kan va är ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Är spelet bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 tror du kan välja mellan ryssarna o tyskarna sen ska de tydligen va väldigt verklighets troget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Tack för informationen, men observera att jag ville ha svar av någon som har splelet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 jag skulle inte rekommendera dig att skaffa det.. Det är helt enkelt för verklighetstroget, man dör av en kula typ..Men det jag stör mejj mest på är att det inte finns något sikte! Så jag rekommenderar inte det spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Mm, som MM sa, så är det MYCKET verklighets troget. Du behöver träna väldigt mckt på att sikta bra då de inte finns något sikte, och du dör väldigt lätt. Men om du letar efter ett verklighetstroget spel så rekommenderar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Ja, det krävs kunskap att spela spelet. Det är inte som cs, att du ska springa och skjuta. Det är faktist lite tänktande FPS (otroligt nog). Och jag rekommenderar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Jag tycker det ser roligt ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 (redigerat) Asså, jag har inte spelat hela spelet, men jag har spelat demot hos min kompis, han laddade ner demot gratis från Steam, så jag skulle tro att man spelar det genom steam, som HalfLife. EDIT: glömde ju säga att spelet äger totalt, mycket prisvärt. Redigerat 23 Oktober 2006 av medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) Nåja folks, jag tror att jag ska köpa det även om det verkar vara ett svårt spel. En fråga till Pulpen bara: Du säger att man inte springer och skjuter, menar du då att man typ tar skydd som i riktigt krig eller? Redigerat 26 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Ja, delvis. Det är inte som Battlefield att man kan stå 300 m ifrån och snipra alla hela tiden. Om du står öppet någonstans så är det stor dödsrisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.