Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag ska köpa detta spel och vill ha svar ifrån någon som har spelet:

~ Är det bra?

~ Vilket land får man spela som?

~ Är det bra online?

Redigerat av Ripto
Skrivet

tror du kan välja mellan ryssarna o tyskarna sen ska de tydligen va väldigt verklighets troget.

Skrivet

jag skulle inte rekommendera dig att skaffa det..

Det är helt enkelt för verklighetstroget, man dör av en kula typ..Men det jag stör mejj mest på är att det inte finns något sikte!

Så jag rekommenderar inte det spelet..

Skrivet

Mm, som MM sa, så är det MYCKET verklighets troget. Du behöver träna väldigt mckt på att sikta bra då de inte finns något sikte, och du dör väldigt lätt.

Men om du letar efter ett verklighetstroget spel så rekommenderar jag det.

Skrivet

Ja, det krävs kunskap att spela spelet. Det är inte som cs, att du ska springa och skjuta. Det är faktist lite tänktande FPS (otroligt nog). Och jag rekommenderar det.

Skrivet (redigerat)

Asså, jag har inte spelat hela spelet, men jag har spelat demot hos min kompis, han laddade ner demot gratis från Steam, så jag skulle tro att man spelar det genom steam, som HalfLife.

EDIT: glömde ju säga att spelet äger totalt, mycket prisvärt.

Redigerat av medion
Skrivet (redigerat)

Nåja folks, jag tror att jag ska köpa det även om det verkar vara ett svårt spel. En fråga till Pulpen bara:

Du säger att man inte springer och skjuter, menar du då att man typ tar skydd som i riktigt krig eller?

Redigerat av Ripto

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...