WASD Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 jag har haft liknande problem med IE7 själv rekomenderar jag att du använder firefox, typ inga buggar vad jag vet, kan ha flikar, coola skin & stort stöd för add-ons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jo det är just alla tillägg som gör att jag väljer Firefox just nu, gillar web developer tool osv. IE 7 har jag itne använt så mcyket trots att jag haft det i en två veckor eller så. Jag hatar teckensnittet i IE7, vet inte om det går att få bort den där somoth-grejen, vad den nu kallas, på texten. Hur som helstså gillar jag verkligen IEs fliksystem. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Vart hämtar man IE7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 För mig går IE7 helt smärt fritt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.