Pulpen Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Min avatar byts inte när jag uppdaterar en ny? Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Prova att trycka på Updatera knappen. Brukar fungera för mig. Då menar jag uppdatera brevid stop och startsida i webläsaren, inte uppdatera avatar knappen. Men du ska så klart uppdatera avan först ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Nu funkar det. Ja, jag brukar göra det. Men det funkade inte den här gången. Fast nu har den visst uppdaterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Det kan hjälpa med att trycka F5 så ser du att det funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 rensa kakorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 rensa kakorna ? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Om du ej fattar vad han menar kan du ju skriva det.. Kakor=Cookies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 i FF heter det Kakor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.