Gäst Umbreon_Moon Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 jag undrar det, jag har alla masker.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Starta om eller köpa nytt spel. Har man alla masker finns det inte många fler sidequests. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Eller försöka hitta alla Heart Pieces. Redigerat 22 Oktober 2006 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 fixa spelet till 100% och larva dig (har klarat zelda OOT första gången för 5 år sedan fortfarande kul (har inte hittat alla hjärtbitar)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 fixa spelet till 100% och larva dig (har klarat zelda OOT första gången för 5 år sedan fortfarande kul (har inte hittat alla hjärtbitar)) Samma här fast 3 år sedan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag köpte det när det kom ut o alla hjärtdelar är inte hitade än! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 man kan spela om det eller leta buggar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 (redigerat) Buggar är kul :P finns en nära sista masken lr nåt som jag minns de Redigerat 8 November 2006 av SlayerX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 det finns typ skit många buggar^^ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Det finns asmånga buggar till Ocarina of Time och Majoras Mask. Här är sidan med största samlingen buggar: http://www.jaytheham.com/zc/ (Jag har haft Ocarina of Time i 4 år, och har hittat alla hjärtdelar utan en utan nån guide ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Det finns asmånga buggar till Ocarina of Time och Majoras Mask. Här är sidan med största samlingen buggar: http://www.jaytheham.com/zc/ (Jag har haft Ocarina of Time i 4 år, och har hittat alla hjärtdelar utan en utan nån guide ;) ) Har haft ocarina of time i 7-8 år och har inte hittat alla hjärtdelar med guide :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 jag har alla utom en och har haft det sen det kom ut ^^=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg