Hoppa till innehåll

Oblivion


waddis
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja.. Jag lirar Oblivion. Men min character är skitdålig och nu kommer jag till massa monster som jag inte kan döda och jag måste det hållet :angry: Vad ska jag göra. Och jag undrar om det är någon som vet något bra sätt att skilla.. Eller om någon har någon save fil eller någon hemsida där dom har bra skillade gubbar.. Obs! Vill inte fuska lvlar osv. Eftersom det blir bara svårare då.

TIPS TIPS TIPS!! Helst på hur man skillar bra själv och på hur man lvlar.

 

// Waddis :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Monsterna är alltid i samma level som du. kom ihåg det.

för att kunna besegra monsterna måste du ha bra skills och du är det bra om du specialicerar dig på en viss skill.

T.ex om man ska bli en bågsytt måste man bara träna med båge och inte gå och höja sina andra skills. bara marksman . sen är det bra att kunna ha bra kondition så Athletics är bra att ha. höj dom och du kommer att kunna spriga bakänges och skuta dina motståndare till döds.

 

Det som jag föredrar är illusion.

Jag bara paralyserar mina motståndare och går sen fram till dom och hugger ned dom.

på höger level kan jag också bli osynlig och få mina motståndare att gå lös på varandra

 

hoppa aldrig i oblivion.

 

 

B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...