Gäst Kabby Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Den är snabbare enligt mig, samt snyggare. Surfar på den nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 jag undrar vilka förbättringar som kommer med 2.0 för jag har mina kära add-ons till den gamla versionen :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Detta är väl bara en beta? För den finns inte på deras sida. Redigerat 24 Oktober 2006 av Hulk746 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Smaskigt! Ska nog testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Verar som om FF kontrar mot microsofts nya IE7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Verar som om FF kontrar mot microsofts nya IE7! jag har läst att 12% använder FF & typ 80% använder IE men dom som använder IE har förmodligen aldrig hört talas om FF :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Vad använder resten då? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Typ Opera kanske. Men alltså, många använder IE istället för att Firefox inte stödjer några källkoder från några sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 då kan man ju alltid använda IE-Tab :) man använder IE men layouten är som FF med skinnet man har valt, fungerar perfekt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Typ Opera kanske. Men alltså, många använder IE istället för att Firefox inte stödjer några källkoder från några sidor. Det gör jag, Opera är även mycket stabilt med IE källkoder.Många sidor fungerar tyvärr fortsvarande inte i FF. Det stämmer som Hulk sa, på den officiella sidan finns bara 1.5, så är detta en beta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Detta är fullversionen, finns även på http://www.mozilla.com/ som är den officella sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Tufft detta ska jag ladda ner i morron, konstigt att man inte hört talas om det tidigare. Var ju ändå några på min msn som haft det sen igår. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.