Sharzor Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Om det fixar att man slutar tappar kontakten med det trådlösa måste jag ladda ner det! Annars trodde jag inte det var så stor skillnad mellan IE och FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Jag tror jag nöjer mej med den gamla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Om det fixar att man slutar tappar kontakten med det trådlösa måste jag ladda ner det! Annars trodde jag inte det var så stor skillnad mellan IE och FF. Det hjälpte mig väldigt mkt iaf. Jag tappar någon enstaka gång pga. överbelastning men annars surfar jag mycket bättre med FF på trådlöst nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Detta är fullversionen, finns även på http://www.mozilla.com/ som är den officella sidan. Den fanns inte på getfirefox.com igår, men idag gjorde den det.Hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Vad använder resten då? ;D Man kan använda Opera, NetScape, Navigator och det gamla Mosaic. Fast det finns säkert inte kvar längre. Mosaic var den första webbläsaren och öppnades 1994. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Om det fixar att man slutar tappar kontakten med det trådlösa måste jag ladda ner det! Annars trodde jag inte det var så stor skillnad mellan IE och FF. Sen jag skaffade FF har internet slutat funka totalt <_< Ska testa installera om xp och lite småsaker innan jag skyller allt på FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jaha okej vad konstigt >_> Fungerar inte internet alls? Får du inte kontakt med nätverket/modemet helt enkelt? För mig så funkade övergången smärtfritt, alla tillägg uppdaterades också smidigt. =) Däremot blev jag av med "Läs e-post" knappen i menyerna där uppe :S Nån som också blivit av med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jo den försvann för mig också. annars tycker jag ff är mkt bättre än ie, mest för addons som quick-preview och forecast-fox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.