Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Jag undrar om någon vet någotom det, jag hoppas iaf att den kommer! Jag menar i slutet av ettan så föds det ju en "Predalien"... Skriv vad ni tycker!! :D Redigerat 24 Oktober 2006 av Umbreon_Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Alien vs Predator var inte så bra enligt mig. Så för mig kvittar det egentligen om det kommer en tvåa eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Jupp den kommer doc med andra regisörer och en betydligt större budget. Release datumet är inte planerat då filmen endast är under manustadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Nuförtiden så har det börjat komma bra uppföljare, men för en sådan tvåa finns det inget hopp för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Ettan var inte så över bra faktiskt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Jag vet, men nu hoppas jag att den kommer vara mer Action i, ska se den på Premiären..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 ettan sög ganska hårt... tur då att man spela spelet ist =3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNoiceR Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Håller med Jayzmo till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 aja, men spelet äger ju!! och tvåan ska ha en annan regissör och större budget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Den kan ju inte bli sämre än 1 ifall man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 nää, Andersen elr vad han hette sabba ju hela filmen!! Hoppas det ska vara mer Action i 2:an!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Google is your friend! Här kan ni läsa om när filmen förväntas att släppas, samt förväntningar inför den andra filmen. http://www.tellusfilm.com/nyhetsnotis.php?id=115002417 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.