Raffed Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Alltså jag vet att på Event Match 51 så möter man både Master Hand och Crazy Hand....Men plötsligt när jag kör med Zelda/Sheik på Normal i Cassic så dyker Crazy Hand upp just när jag sparkar Master hand med Zelda.Jag undrar om det har hänt några andra??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 det är tidsbaserat tror jag, man kan möta honom om man är tillräckligt snabb dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 ok :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Om man spelar på Normal eller någon högre svårighetsgrad på Classic och inte använder Continue innan man möter Master Hand, så kommer Crazy Hand fram när du skadat hälften av Master Hands HP (150). Men det spelar ingen roll hur länge det tar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 25 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 ok :gitarr: ...jag tycker crazy hand är coolast...den gör så...konstiga attacker.... (och en sak till jag råkade skriva fel när den här tråden startade,man möter master hand och crazy hand i event match 50) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Alltså jag vet att på Event Match 51 så möter man både Master Hand och Crazy Hand....Men plötsligt när jag kör med Zelda/Sheik på Normal i Cassic så dyker Crazy Hand upp just när jag sparkar Master hand med Zelda.Jag undrar om det har hänt några andra??? :blink: Jo, det har hänt mig cirka 50 gånger om jag inte minns helt fel... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 får man inte en trophy för det också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Alltså jag vet att på Event Match 51 så möter man både Master Hand och Crazy Hand....Men plötsligt när jag kör med Zelda/Sheik på Normal i Cassic så dyker Crazy Hand upp just när jag sparkar Master hand med Zelda.Jag undrar om det har hänt några andra??? :blink: Det är ungefär samma sak på Adventure fast då möter man Giga Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 får man inte en trophy för det också? Ja man får Crazy Hand trophy om man vinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg