kirk Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 jag älskar super mario spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Tja, jag tycker Pokémon/zelda (kan inte bestämma mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) Swat spelen gillar jag mkt EDIT: Det var visst till nes och snes Redigerat 26 Oktober 2006 av Assassinscreeds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 jag gillar illusion of time och secre of spelen, även lufia och final fantasy är bra. det finns för mycket bra spel till nes och snes helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Till SNES är Tales of phantasia och star ocean är ju grymt bra. Ej att förglömma FF-spelen och secret of -spelen. Kirby superstar är ju också helt underbart. Och så Rock n' Roll racing. KOrt sagt är det flesta RPG-spelen till SNES bra. Till NES är det ju självklart Super mario-spelen (särskilt 3) och så Zelda-spelen (2:an främst). Och så självklart Megaman-serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Mario spelet är lätt roligast :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 metroid spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Super Metroid, Mario-spelen, Legend of Zelda: A Link to the Past, Final Fantasy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Bästa spelen till NES: Super Mario 1, 2 & 3 Duck Hunt Pro Wrestling Ghostbusters 2 Bästa spelen till SNES: Unirally Super Mario World 1 & 2 Super Mario All-Stars Earth Worm Jim Mickey Mania Dom är så jäkla kung! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag gillar Mario Spelen bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 många spel är roliga men mario är bäst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 vet inte kanske Contra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg