Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Som rubriken lyder, jag undrar vad en sån där rittavla man kopplar in till datan heter? Redigerat 25 Oktober 2006 av Umbreon_Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 va? hur fungerar den? <_< är det en sån som skickar det du ritar till datorn? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 nej, man pluggar in den i DATAN, så har man en penna så ritar man så kommer det upp på datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 vet inte.. men jag är bra på att gissa (hoppas jag :P) 799 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 http://www.wacom-europe.com/int/products/index.asp?lang=en bläddra runt där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) De kallas tablet. Eller bara ritplatta av vissa. Redigerat 25 Oktober 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Digital Tablet eller Digitalt Ritbord eller Digital Ritplatta på svenska. Om du funderar på en så har Wacom bra, t.ex. Graphire 4 som jag själv har ett. Funkar perfekt! :) http://www.wacom-shop.net/cgi-bin/wacom.st...&2D440&2FS&2DCL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 ok, tack!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Skulle vart coolt och ha en sån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KurtEklund Skrivet 17 Augusti 2022 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2022 För att rita är ritplatta och penna det bästa som finns. Det finns även riktigt bra appar som Photoshop för ändamålet. Jag har en XPPen Deco 01 V2 drawing pad i A4, en rätt lagom storlek. Det jag använder den till är främst Photoshop (går även att använda iställer för mus, såklart). Det blir mycket lättare att markera, färglägga, rita osv än med en mus. Mycket bättre precision. En bonus är att den kan ersätta musen helt och hållet i övrigt också. En bonus för dig för du kommer att slippa lyssna på allt klickande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.