mariodog Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 hej är det nån som spelar gangland? i så fall vilken av dom fyra bröderna tycker ni är bäst? ock kostar det att köra online? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Usch! Textbaserade spel suger, speciellt Gangland. SPELA DET INTE!! Redigerat 25 Oktober 2006 av FORUMET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 vad går det ut på då? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Jag spelar Ganglan även online, jag äger på det. Jag har även klarat ut det 4 gånger :P Redigerat 25 Oktober 2006 av CorpZone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Usch! Textbaserade spel suger, speciellt Gangland. SPELA DET INTE!! men det är ett annat gangland vi snackar om nu det du tänker på är ju på en hemsida på internet och det vi tänker på är ett trs spel till datorn som heter gangland och ja jag har gangland och jag gillar Mario bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 :huh: men kan nån svara på vad det går ut på!?! vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 min patch fungerar inte att installera :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 min patch fungerar inte att installera :( Vilken patch är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 1.1 och 1.4. har inte installerat någon patch tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...071&hl=gangland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 själv gillar jag Mario bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.