KalphiteQ Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) jag planerar att köpa en Laptop - bärbar dator då jag är redo att betala ca 8 tusen, så jag undrar vilken ni tycker är bäst av dom på Komplett eller påElgiganten jag kommer använda datorn till att surfa,spela warcraft III och andra lite mindre krävande spel. Redigerat 26 Oktober 2006 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Du får inte en spelande bärbardator för 8tusen, särskillt inte World Of Warcraft om du menar det. Du får betala ungefär 11 000 minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) mm precis, menar du World of Warcraft eller bara Warcraft? men när du ska köpa en bärbar dator så ska datorn ha ett känt grafikkort! ska du spela spel så är det de viktigaste du ska kolla efter! det finns Gforce och endel andra kända som jag inte kommer på. <_< och en annan viktig sak, jag köpte en bärbar men jag va så dum så jag kollade mycket efter typ inbyggt kortläsare å såntdär men gör inte det! alt sånt kan man köpa till för typ 100 kr. Redigerat 26 Oktober 2006 av xingfu150 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Warcraft III :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Men lol.. Gå bara in på www.blocket.se.. As billigt.. Jag såg en stationär data som hade 280 gb hd, 256 mb grafik kort och 2 gig ram minne för 2500 spänn :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Warcraft 3 kräver ju inte särskilt mycket, för 8k får du en helt okej laptop. Du kan ju även kolla in Tradera eller it-auktion.se, där kan du få riktigt bra laptops för de pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Warcraft III :P Du behöver bara ge 3000kr för en Wc3 laptop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 men jag ska kunna köra utan att det laggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 man ska aldrig köpa begagnade datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 man ska aldrig köpa begagnade datorer har hört att det va en som hade lagt in ett eget virus som man inte upptäckte med dens antivirus så han sålde den och fick reda på han som köpte den s bankoder och sånt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Komplett. Men sedan kanske du vill spela mer krävande spel också så du kanske ska lägga ut 11-12 hundra på den... kalphiteQ var detta i Sverige lr USA och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Komplett. Men sedan kanske du vill spela mer krävande spel också så du kanske ska lägga ut 11-12 hundra på den... kalphiteQ var detta i Sverige lr USA och sånt? det var inte i sverige möjligtvis usa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.