Gäst Jagkallassampa Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) Hur jorden skapades Så här tror jag det gick till (allvarigt) Det var en vanlig dag (!?? inte..) Men ja då kommer en STOR sten där kommer det en Till stor sten (Altså 3 stora stenar) Men den 3 stenen var HUR STOR som helst då kommer dom imot varannda dom krockar i varannda den anndra stenen gör STORA , STORA hål här och där.. Då kommer plötsligt en ÄNNU större sten Som krockar rakt igenom Hela jorden så det blir vatten överallt. Anledningen att jorden stanna va för att en sten som var under jorden efter ngn timme så kom växter som kom ur "vattenstenen" Och det börja växa. Så i min teori så om ca 700 år så kommer det komma en ny "Vattensten" Och döda oss. Och det kommer komma nya människor som inte är "Människor! Är det ngt liknande du tycker eller är detta HELT fel eller hur är det, Men som sagt jag tror att det blir såhär! Den första stenen va: Själva saken inuti jorden!!! Redigerat 26 Oktober 2006 av Jagkallassampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Jaaa det är faktiskt en teori jag också har tänkt på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 mm det är lite liknade big bang fast inte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Det måste ha vart med mest befängta ja nånsin ha hört <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 nähä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 För det första...så fattade jag knappt nånting av det där. För det andra...så låter det rätt så sjukt. Och för det tredje...så kanske du har helt precis 100% rätt. Vem vet :) Alla har ju samma rätt att tro vad de vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Ja det var lite svårt att förstå, det kan jag hålla med om. :P Vad är människor som inte är människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Skriv så att man förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 (redigerat) Asså, om jorden är gjord av massor av stenar så har jag massor av miniplaneter på min gata. :o Redigerat 27 Oktober 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Asså, om gjorden är gjord av massor av stenar så har jag massor av miniplaneter på min gata. :o nej du har fullt med skruvar lösa i hjärnan iaf du tror på detta <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Uzamaki Naruto: Du behöver inte vara så kaxig. Låt JKS ha sin egen teori. Och bara om hur jorden skapades, inte universum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Uzamaki Naruto: Du behöver inte vara så kaxig. Låt JKS ha sin egen teori. Och bara om hur jorden skapades, inte universum Jag låter han ha sin egen teori visst, men får inte ja säga mitt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.