Backspace Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Det spelar inte roll vilken man tar! Man kan ändå fånga dom men då är dom på mindre level men vad gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ja det spelar inte så stor roll men jag tycker man ska ta den man tycker om mest ellefal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 vilken lv har din bästa nu och vilken är din bästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 det förstår jag för han är ju blixt och du vatten men du kan träna en sten pokemon lite du kan ta trapinch som du hittar på ruby/sapphire map Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag heter crille93 där men jag kan inte logga in just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 pokemon crater är inte så bra bara pokemon bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon_Hunter Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag heter Chippet där....Eftersom jag inte får tillbaks mitt lösenord till min förra gubbe. Bli inte arg nu Datachip... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon_Hunter Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag heter Chippet där....Eftersom jag inte får tillbaks mitt lösenord till min förra gubbe. Bli inte arg nu Datachip... Varför skulle jag bli arg? Jag är snarare hedrad :D Oki. :D Vad heter du på pokemoncrater da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Är jag bäst på pokémon crater här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Är jag bäst på pokémon crater här? Ganska dum fråga men kolla mitt lag så vi får se! Quilava lvl 23 Sh Totodile lvl 16 Treecko (nyfångad) lvl 9 Sen tänker jag inte fånga mer sådana pokemon, I stället ska jag spara till jag kan fånga legendriska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag är ganska bra där min bästa där är honodomm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 min bästa är typloshion lv 94 sen kommer nog mewtwo och shiney mew sen alla legendariska fåglar runt level 50,60 och 70 och behöver nån hjälp? jag kan hjälpa med det mesta. en bra hjälp sida på pokemoncrater är http://pcbahelp.reklam/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.