Hoppa till innehåll

pokemon crater


black_eagle
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

pokemon crater är inte så bra bara pokemon bilderna

Din avatars Mew kommer från R/S. Och det gör Pokémoncraters ikoner också. Bilderna därifrån kommer från R/S. Gå själva till www.dadragonz.com eller någon annan sajt som har R/S ikoner, så ska ni få se att de är från Ruby och Sapphire! (även om det är GBA grejer så skriver jag det här, för det har nåt med pokemoncrater att göra)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pokemon crater är inte så bra bara pokemon bilderna

Din avatars Mew kommer från R/S. Och det gör Pokémoncraters ikoner också. Bilderna därifrån kommer från R/S. Gå själva till www.dadragonz.com eller någon annan sajt som har R/S ikoner, så ska ni få se att de är från Ruby och Sapphire! (även om det är GBA grejer så skriver jag det här, för det har nåt med pokemoncrater att göra)

 

Menar du att hans avatar kommer där i från? Det gör det väl inte? Jag har för mig att den kommer från Zyper! Eller hur Goldenmew!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar om han har frågat om han får använda dom.

Man kan ju bli stämd om man bryter mot copyright lagen.

Ursäkta om jag är lite borta från tråden men... öh... Pokémoncrater har tagit dem från R/S och det är inte förbjudet att ta dem därifrån, så de kan inte säga att det är DERAS, för då bryter DE mot copyrightlagen. Och DonaldDuckGenius, om du hade kämpat hårt med en bild och någon plötsligt stal den och sa att den personen hade gjort din bild, skulle du inte bli arg då...? Hur som helst, dags att återvända till ämnet!

Har någon några svaga Pokémon som jag kan slå? Jag är otroligt DÅLIG på Pokemoncrater... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar om han har frågat om han får använda dom.

Man kan ju bli stämd om man bryter mot copyright lagen.

Ursäkta om jag är lite borta från tråden men... öh... Pokémoncrater har tagit dem från R/S och det är inte förbjudet att ta dem därifrån, så de kan inte säga att det är DERAS, för då bryter DE mot copyrightlagen. Och DonaldDuckGenius, om du hade kämpat hårt med en bild och någon plötsligt stal den och sa att den personen hade gjort din bild, skulle du inte bli arg då...? Hur som helst, dags att återvända till ämnet!

Har någon några svaga Pokémon som jag kan slå? Jag är otroligt DÅLIG på Pokemoncrater... :roll:

 

Nope! Om jag ska erkänna skulle jag faktiskt bli ganska glad för det är ju ett bevis att som gillar bilden! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...