Matski Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Ja,jag har fått min första Gymnål!!!!! :D Om ni vill veta vilken så är det den man får efter att ha besegrat Bugsy. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 pokemon crater är inte så bra bara pokemon bilderna Din avatars Mew kommer från R/S. Och det gör Pokémoncraters ikoner också. Bilderna därifrån kommer från R/S. Gå själva till www.dadragonz.com eller någon annan sajt som har R/S ikoner, så ska ni få se att de är från Ruby och Sapphire! (även om det är GBA grejer så skriver jag det här, för det har nåt med pokemoncrater att göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 pokemon crater är inte så bra bara pokemon bilderna Din avatars Mew kommer från R/S. Och det gör Pokémoncraters ikoner också. Bilderna därifrån kommer från R/S. Gå själva till www.dadragonz.com eller någon annan sajt som har R/S ikoner, så ska ni få se att de är från Ruby och Sapphire! (även om det är GBA grejer så skriver jag det här, för det har nåt med pokemoncrater att göra) Menar du att hans avatar kommer där i från? Det gör det väl inte? Jag har för mig att den kommer från Zyper! Eller hur Goldenmew! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag blev nyss medlem på Pokemon Crater och på Fuska :roll: Jag valde Treeco som min Pokémon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Zyper har tagit den från pokemob crater tror jag. Han hittar nästan alla bilder där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Undrar om han har frågat om han får använda dom. Man kan ju bli stämd om man bryter mot copyright lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Man får kopiera dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Ok. Vad bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag tycker det inte ska finnas nån copyright lag! Jag menar.... Det är bra en bild! Men återgå till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Menjag är best va? Jag hade en viktor111 för ett tag sen så där kan ni kolla på min förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Undrar om han har frågat om han får använda dom. Man kan ju bli stämd om man bryter mot copyright lagen. Ursäkta om jag är lite borta från tråden men... öh... Pokémoncrater har tagit dem från R/S och det är inte förbjudet att ta dem därifrån, så de kan inte säga att det är DERAS, för då bryter DE mot copyrightlagen. Och DonaldDuckGenius, om du hade kämpat hårt med en bild och någon plötsligt stal den och sa att den personen hade gjort din bild, skulle du inte bli arg då...? Hur som helst, dags att återvända till ämnet! Har någon några svaga Pokémon som jag kan slå? Jag är otroligt DÅLIG på Pokemoncrater... :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Undrar om han har frågat om han får använda dom. Man kan ju bli stämd om man bryter mot copyright lagen. Ursäkta om jag är lite borta från tråden men... öh... Pokémoncrater har tagit dem från R/S och det är inte förbjudet att ta dem därifrån, så de kan inte säga att det är DERAS, för då bryter DE mot copyrightlagen. Och DonaldDuckGenius, om du hade kämpat hårt med en bild och någon plötsligt stal den och sa att den personen hade gjort din bild, skulle du inte bli arg då...? Hur som helst, dags att återvända till ämnet! Har någon några svaga Pokémon som jag kan slå? Jag är otroligt DÅLIG på Pokemoncrater... :roll: Nope! Om jag ska erkänna skulle jag faktiskt bli ganska glad för det är ju ett bevis att som gillar bilden! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.