Girafariglove Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Typiskt :( När jag byggde Millenum falken så vände jag på den hela uppochner. Det skulle jag inte ha gjort fick bygga om det hela igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Egentligen tycker jag bara att det är roligt att ta isär stora byggnadsverk och sedan bygga upp de igen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det som är synd är att LEGO är så dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) Jo, men man kan ha roligt med det i många år, det är fördelen med det. Själv önskade jag mig alltid Lego när jag fyllde år och till julen innan. Redigerat 1 November 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Samma här :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Nä, lego är inget för mig. Men när man blir uttråkad sitter man väl och bygger med lillebrosan. Annars inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 HUr kul som helst ju :P Men kanske inte för en 16:åring :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Och angående att du är 13 år: Vem har sagt LEGO är barnsligt för 13-åringar? Att ha barnasinnet kvar är bara positivt. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Har jätte mycke lego för nåra år sen hade jag en hel stad . fast den är riven nu. Kanske ska bygga upp den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Gör det och ta en bild :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det kommer att ta lite tid innan jag skickar bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det gör inget :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.