ajar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 123spill: Skulle inte du kunna skicka länken till hemsidan där du hade sett militärlego? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag älskade lego när jag var mindre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) 123spill: Skulle inte du kunna skicka länken till hemsidan där du hade sett militärlego? :) Självklart! Fast det är inte riktigt orginal-Lego. Det kommer ifrån Hong-Kong. Här är den iaf: http://leksak.info/ Redigerat 2 November 2006 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Det var ju riktigt häftigt, extra häftigt för de som tycker att WWII är intressant. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 nästan bud på och önska sig lego i julklapp undrar vad farsan säger då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Kanske också önskar mig Lego, har ju inget vettigare att önska mig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Kolla på Lego's hemsida vett ja. Där kan ni laddar ner Lego Digital Design. Det är ett dataprogram där man kan bygga hus och bilar mm. Och när man byggt det man vill i programmet så kan man köpa det :P Vet ej om det är dyrt eller inte men det är ändå kul att bygga via datorn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Kolla på Lego's hemsida vett ja. Där kan ni laddar ner Lego Digital Design. Det är ett dataprogram där man kan bygga hus och bilar mm. Och när man byggt det man vill i programmet så kan man köpa det :P Vet ej om det är dyrt eller inte men det är ändå kul att bygga via datorn :) Kul det där ju :) synd bara att skiten ska hänga sig hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Gör det det för dig också? Det gör det för mig iaf.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Gör det det för dig också? Det gör det för mig iaf.... :( Japp, hela tiden, men nu har jag tagit bort det så jag bryr mig inte längre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jahapp okej... Dem som andvänt det programmet har ju gjort riktigt coola grejer. Man kan kolla på Lego's hemsida :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 http://www.koreus.com/media/lego_thriller.html Så när som exakt kopia av hela Michael Jackssons Thriller videon i lego. Jävligt grymt, men halvseg film;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.