Gäst Martin116 Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Ja tycker att de är jätte bra de är bland mina favorit spel ja älskar dem!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 var det bara det du ville säga <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 antagligen... lite onödig tråd, men jag kan inte säga annat än att jag håller med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Ja me :P men helt onödig tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Är det inte mycket samma sak hela tiden? Också har jag hört att sparnings-systemet ska vara uselt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Spela de hos en kompis, de aeger hårt! :D synn att de bara finns till XBox 360 dock :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Sparningssystemet är lite dumt, ja. Fasst egentligen är det väl bara att skapa en ny gamerprofile.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.