xeliaz Skrivet 9 September 2011 Rapport Dela Skrivet 9 September 2011 harry potter ' 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 September 2011 Rapport Dela Skrivet 9 September 2011 Vilken Harry Potter film? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 Kill the Irishman, riktigt bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 The day after tomorrow (dagen efter imorgon) Skådespelare:Dennis Quaid , Jake Gyllenhaal och Emmy Rossum Genre:Katastrof-film År:2004 Längd:124 minuter Jack Hall upptäcker att ett stort is block har klippts bort men vad han inte vet är att denna händelse skulle utlösa en massiv klimat förändring som skulle påverka jordens befolkning. Action:7/10 Drama:8/10 Komedi:0/10 Thriller:6/10 Si-fi:1/10 Skräck:0/10 Totalt:7/10 Super bra katastrof-film gjord av Roland Emmerich Trailer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Tips på bra asiatiska filmer? Jag har sett många av dem 'vanliga' som oldboy-filmerna osv. så tips på bra roliga asiatiska filmer tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 (redigerat) Tips på bra asiatiska filmer? Jag har sett många av dem 'vanliga' som oldboy-filmerna osv. så tips på bra roliga asiatiska filmer tack :)Mongol? Den är i och för sig rysk men den utspelas i Mongoliet och de talar Mongoliska/Mandarin genom hela filmen. Redigerat 26 Januari 2012 av Oroletfns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 (redigerat) Tips på bra asiatiska filmer? Jag har sett många av dem 'vanliga' som oldboy-filmerna osv. så tips på bra roliga asiatiska filmer tack :) "De sju samurajerna" från japan (dom pratar japanska), fast den är ganska gammal och bra - http://www.imdb.com/title/tt0047478/Den handlar om ja, samurajer, som ska skydda en by från banditer. (jag beskrev den väldigt kort)Drama, Adventure, Comedy.En av Akira Kurosawa bästa filmer Jag är intresserad av mental, Psykiska filmer som handlar om Samhället!Filmer jag redan har sett (detta kan ge er en inblick vad jag menar) -Fight clubAmerican history XGökboetThe Shining (och nästan alla Kubricks filmer, Kubrick FTW)American BeautyObs. all media är jag intresserad av T.ex Serier, Anime osv. Redigerat 26 Januari 2012 av SvenskaSpel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 Titel: Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay Genre: Komedi Filmen är i från år: 2008 Regissör: Jon Hurwitz Skådespelare: John Cho, Kal Penn and Neil Patrick Harris Kort om handlingen: Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay utspelar sig direkt efter Harold and kumar go to whitecastle. I denna film åker dom till amsterdam, men på vägen dit blir dom anklagade för att vara terrorister och hamnar på guantanomo bay, och nu måste dom rymma därifrån och visa att dom är oskyldiga. Kort om vad jag tycker om filmen En av dom roligaste filmerna jag någonsin sett, Väldigt många stereotyper i filmen, t.ex att alla som inte är amerikaner är terrorister. Filmen är väldigt rolig enligt mig. Betyg: 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Tips på bra asiatiska filmer? Jag har sett många av dem 'vanliga' som oldboy-filmerna osv. så tips på bra roliga asiatiska filmer tack :)Två extremt roliga asiatiska filmer: Kung Fu Hustle samt Kung Fu Soccer, du kommer inte bli missnöjd. Vet inte riktigt om du var intresserad utav komedier, men dessa två är extremt roliga och bra. Något helt annat än västerländsk komedi! Jag är intresserad av mental, Psykiska filmer som handlar om Samhället!Filmer jag redan har sett (detta kan ge er en inblick vad jag menar) -Fight clubAmerican history XGökboetThe Shining (och nästan alla Kubricks filmer, Kubrick FTW)American BeautyObs. all media är jag intresserad av T.ex Serier, Anime osv.Film: Clockwork Orange och The Experiment Serie: Curiosity S01E14 "How Evil Are You", den handlar om ondska och dom utför samma experiment som gjordes för 50 år sedan för att undersöka hur långt folk kan gå, om en helt vanlig person kan utföra ett gruppmord likt de som utfördes under andra världskriget t.ex., host är Eli Roth som har ressiserat Hostel filmerna. Ytterst intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Vad tror ni om Kvarteret Skatans kommande långfilm? Premiär på fredag, ser lovande ut på trailern i alla fall. trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Vad tror ni om Kvarteret Skatans kommande långfilm? Premiär på fredag, ser lovande ut på trailern i alla fall. trailernSer bra ut och det är inte ofta jag brukar säga så om svenska filmer :P Glans o Batra = bra kombo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 30 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2012 Såg Kvarteret Skatan reser till Laholm för drygt 1 vecka sedan. Ger den 3.5 av 5 stjärnor. Någon som ska se eller har sett Pirates? http://www.imdb.com/title/tt1430626/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.