Dave37 Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 på båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag skulle kanske ta detta som fusk,eller? Näe du ska nog ta det som en guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jaja åter till ämnet.. Jag har ett problem, varför kan jag inte fånga Raikou med en great ball ;) Det blir å stå att jag missar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Det går på tur och otur,ha en pokemon med mean look eller spinder web och gör att han inte kan smita. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 jag fångade alla, men raiko var svårast, han använde jag klonad masterball på xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 :D fångade han med fast ball :D Men har var faktiskt svår att fånga, det kan jag hålla med om.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 BTT nu :angry: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waterspider Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Men lol det e så klart att dom INTE e dom e ju knapt kända i världen. =P :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Men lol det e så klart att dom INTE e dom e ju knapt kända i världen. =P :meddum: Om jag får fråga, vilka menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 tror han menar kabuto,aerodactyl och dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Då finns det ett bra svar på det...Dom är ju utdöda så då är dom nog inte så väl kända.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 man kan ju klona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg