kadamar Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 (redigerat) Jäklar, du såg inte ut att vara så dålig ;). Jag addar dig på MSN nu. Tack antar jag:) gör så och ni andra kan göra de med:) Och helst seriösa fick en som börja prata om CSS och att suga hans k*k Redigerat 23 September 2008 av kadamar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Kan säga till alla er som tvivlar på att kadamar är ärlig och hjälpsam att ni har fel. Har snackat med honom över MSN och han har visat sig att vara en väldigt trevlig person. Han har hjälpt mig mycket i SH och till och med skaffat mig en "Group server". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Var så lite firecracker.. Så ahr vi nån Emil som ville ha hjälp fixade så han fick pengar och program... Var inte blyga jag hjälper er gärna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dantsu Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag spelar :). Är dock noob ännu(lvlar strax upp från script kiddie). Men kadamar, hur ska man veta att du inte bara vill hacka alla istället för att hjälpa till?okej låter bra du kan få ta lite saker från min GS.... eftersom jag inte har nån användning för de har 3 miljoner som jag gärna hjälper folk med.. Min msn är [email protected] om ni vill skriva.. och jag kan visa vad jag har för saker WShower.wwl 5.0 The Zims on vacation.rip 0.7 OpenRelay-backdoor.vspam 0.3 ShareWarez.vshare 4.8 ShareWarez.vshare 0.3 ComeoutComeout.skr 4.7 Serious marketing.mailer 0.7 LostYa.hdr 4.7 TheRoofware.fwl 5.0 Ftpcash.fc 4.8 Decryptonator.dec 3.8 BookOfGuess.crc 5.0 Av Shield.av 4.9 Antivirus beta program.av 0.3 Hardware Cpu speed: 4400 Mhz. Connection speed: 1000 Mbit (+- 113778 Kb/s download, 28444 Kb/s upload ) Harddrive: 40 Gb capacity External harddrive: 5.0 Gb capacity Och jag är inte den som hackar utan den som sparar pengar XD TACK SÅ HEMSKT mycket för hjälpen :) Jag fick en gratis Group Server med alla de maxade programmen helt gratis, man kan mycket väl lita på kadamar om man behöver hjälp ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Blev medlem nu, ska se om det är nånting att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Det här är det SÄMSTA spelet jag sett! Jag fattar noll.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Testa att göra som det står? Om du inte kan engelska så får du skylla dig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Testa att göra som det står? Om du inte kan engelska så får du skylla dig själv... SÅ dum är jag inte -.- BTW hur kan man spela detta? man låtsas hackar och snor andras skit ip:n och köper antivirus program..? j*vla barn lek.. ._. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkilledHaxor Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Jag har spelat i 38 dagar, och har nått ranken Highly Skilled Programmer, och har bl.a. v5.2 lösenordsknäckare. En grej som jag upptäckte först igår, var att någon hade tagit sig in i mitt konto, tagit bort nästan alla mina foruminlägg (i Slave Hack-forumet) och min avatar. Tursamt nog var inget annat borta. Ganska kul spel, det har gått bra för mig, och jag tjänar omkring 5-10 tusen euro/dygn, beroende på antalet aktiva slavar. Jag har fått tag i IP'n till en kille som DDoS'at mig flera gånger, som inte har någon brandvägg :rolleyes: , och som förmodligen kör ett skript för att i realtid se vad som hamnar i loggfilen :rolleyes: . Får jag tag i ett DDoS-virus, så ska jag DDoS'a honom så mycket att han får en anledning att skaffa brandvägg :D ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Om ni tvivlar på kadamar, te.x att han är en scammer et.c så har ni fel! Han gav mig en GS med maxade hårdvara, samt alla program med högsta levlarna. Han maxade också min hårdvara på min VPC. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 SVårt. Men det är nog kul om man lär sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 när man crackar t ex en bank, då måste man ju skriva in ett lösenord, hur ska man få lösenordet? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.