SNUFFINATOR Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Har nu 2slaves , men när jag ska in på den ena som jag hittade från 1.1.1.1 's "important.txt" fil så står det att jag inte har en firewall bypasser . Har laddat ner Waterwall.wwl , är det en firewall bypasser? [EDIT] Står också "You can't download this file, that would be nasty for your computer ;)" när jag ska ladda ner warez. Btw, vad gör marketingmailer.. ? Ska jag ladda upp den till mina slaves med? Redigerat 5 Januari 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) jag vet faktigst inte! (pinsamt :wacko: ) tror du bara ska ha den så typ beårdrar den dina slaves att skicka! Redigerat 5 Januari 2010 av Najca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 äh, blev lite komplicerat. Blev även hackad efter typ 1 timme, och hade lite problem med alla jävla filer och det där x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Alla min pengar är borta :o :( hade en jäävla massa cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 (redigerat) Tjena, har just börjat spela och skulle vara väldigt tacksam om nån gav mej en ip med firewall och en firewall bypasser ^_^ Och sen en till fråga... jag laddade hem Antivirus beta program 4.av 0.7 är det en firewall?? Och tre mer frågor :lol: Jag laddade också hem Waterwall.wwl 0.7 så jag undrar om det är en bypasser? Och behöver man köra en firewall eller används den automatiskt när den är i hårddisken????? och sist men inte minst... SNÄLLA ge mej en ip addres till en Virusscanner 0.3 Tack för svar :D Redigerat 15 Januari 2010 av havrekakan98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Tjena, har just börjat spela och skulle vara väldigt tacksam om nån gav mej en ip med firewall och en firewall bypasser ^_^ Och sen en till fråga... jag laddade hem Antivirus beta program 4.av 0.7 är det en firewall?? Och tre mer frågor :lol: Jag laddade också hem Waterwall.wwl 0.7 så jag undrar om det är en bypasser? Och behöver man köra en firewall eller används den automatiskt när den är i hårddisken????? och sist men inte minst... SNÄLLA ge mej en ip addres till en Virusscanner 0.3 Tack för svar :D Antivirus 0.7 är en virus scanner waterwall är en bypasser och firewall används atomatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jomen kan jag få en ip med virus scanner 0.3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jomen kan jag få en ip med virus scanner 0.3? men antivirus är en scanner! testa tryck på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Fattar nada! Asså kan ingen berätta vad man ska göra precis när man registrerat sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Jomen kan jag få en ip med virus scanner 0.3? men antivirus är en scanner! testa tryck på den! okay :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Fattar nada! Asså kan ingen berätta vad man ska göra precis när man registrerat sig? läs beginners guide to slavehack i deras forum! (gå in på manuals först tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Detta händer om jag försöker ladda ner software Software You can download files with a speed of 114 Kb/s. (Target computer upload speed: 370 Kb/s) You can upload files with a speed of 28 Kb/s. (Target computer download speed: 1479 Kb/s) You cannot install this file because you got read-only access to it. Back to HD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.