Hoppa till innehåll

Slavehack

Gäst alan.shalaji

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Har nu 2slaves , men när jag ska in på den ena som jag hittade från 1.1.1.1 's "important.txt" fil så står det att jag inte har en firewall bypasser .

Har laddat ner Waterwall.wwl , är det en firewall bypasser?

[EDIT] Står också "You can't download this file, that would be nasty for your computer ;)"

när jag ska ladda ner warez.

Btw, vad gör marketingmailer.. ?

Ska jag ladda upp den till mina slaves med?

Redigerat av Quatix
  • Svar 311
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Tjena, har just börjat spela och skulle vara väldigt tacksam om nån gav mej en ip med firewall och en firewall bypasser ^_^

Och sen en till fråga... jag laddade hem Antivirus beta program 4.av 0.7 är det en firewall??

Och tre mer frågor :lol: Jag laddade också hem Waterwall.wwl 0.7 så jag undrar om det är en bypasser?

Och behöver man köra en firewall eller används den automatiskt när den är i hårddisken?????

och sist men inte minst... SNÄLLA ge mej en ip addres till en Virusscanner 0.3

Tack för svar :D

Redigerat av havrekakan98
Skrivet

Tjena, har just börjat spela och skulle vara väldigt tacksam om nån gav mej en ip med firewall och en firewall bypasser ^_^

Och sen en till fråga... jag laddade hem Antivirus beta program 4.av 0.7 är det en firewall??

Och tre mer frågor :lol: Jag laddade också hem Waterwall.wwl 0.7 så jag undrar om det är en bypasser?

Och behöver man köra en firewall eller används den automatiskt när den är i hårddisken?????

och sist men inte minst... SNÄLLA ge mej en ip addres till en Virusscanner 0.3

Tack för svar :D

Antivirus 0.7 är en virus scanner waterwall är en bypasser och firewall används atomatiskt

Skrivet

Detta händer om jag försöker ladda ner software

Software

You can download files with a speed of 114 Kb/s. (Target computer upload speed: 370 Kb/s)

You can upload files with a speed of 28 Kb/s. (Target computer download speed: 1479 Kb/s)

You cannot install this file because you got read-only access to it.

Back to HD.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...