Zonix Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Hej :D Jag planerar på att köpa Kingdom Hearts(Ettan). Är det något att ha? Vad tycker ni som har spelet eller testat det? Ska jag köpa det? All kritik godtas.. Men inte överdriva t.ex "SPELET E SKIIITDÅLIGT KÖP DET INTE!!!!" För jag vill gärna ha en förklaring varför ni tycker det är dåligt också. + Vad får spelet för poäng totalt om ni måste välja mellan 1-10 Tack på förhand.. ;) Peace Out^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Självklart är spelet rekommenderat! Det är nästintill felfritt: Grafiken, handlingen, hållbarheten, budskapet - Allt är bra med Kingdom Hearts! Köp det, du kommer att njuta av varje timme. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 bara kontrollen är dålig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 bara kontrollen är dålig :) Hur menar du med kontrollen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 det lär ju vara bra square har ju varit med och gjort det och de äger på såna spel ska nog köpa det sj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 bara kontrollen är dålig :) Jag tror han menar styrningen, den är faktist ganska speciell. Till exempel använder man O istället för X när man ska hoppa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 bara kontrollen är dålig :) Okej. Då fattar jag. Är Grafiken och sånt bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 den är väl hyfast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Kingdom Hearts är ett bra spel, klart värt att köpa visst själv tycker jag att storylinen är urusel men om man bortser från den så finns det många possetiva saker med Kingdom Hearts. Som tidigare sagt så är kontrollerna lite knepiga men det är mest i början när man har spelat ett tag vänjer man sig och då har man inga problem med det längre. Disney världarna är kul hade gärna fått vara några fler stiderna är kul och det finns mycket utanför själva "storyn" som man kan sysselsätta sig med som t.ex leta efter kort att posta i brevlådan och hitta alla 99 dalmatiner valparna. Det är ett bra spel så det är värt att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg