xSaaamii Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Skrivet 17 Juli 2008 Spel till film = Hela elder scrolls serien. Film till spel = 28 weeks later. Citera
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Skrivet 17 Juli 2008 Spel till film - Battlefield 2 och Counterstrike Source Film till spel - Cannonball Run Citera
xSaaamii Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Skrivet 17 Juli 2008 Spel till film: Hitman (har för mig att jag läst att Hitman ska bli film någonstans?) Den finns och jag har sett den. Riktigt bra faktiskt. Spel till film: TAGAP (det finns) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/01/TAGAP_-_The_Apocalyptic_Game_About_Penguins_artwork.jpg/240px-TAGAP_-_The_Apocalyptic_Game_About_Penguins_artwork.jpg Film till spel: Scary Movie ? xD Hitman filmen var helt okej, Men han skulle dödat hon ryska h*ra* ! istället för att ge henne en vingård xD... Citera
Raptomex Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Skrivet 18 Juli 2008 I am legend som spel <3Det skulle vara fränt :PSkulle vara häftigt som online :) Citera
xSaaamii Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Skrivet 18 Juli 2008 I am legend som spel <3Det skulle vara fränt :PSkulle vara häftigt som online :) Aa, typ att man skulle överleva , :) Citera
Lynott Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Skrivet 18 Juli 2008 Haha, Jiddra inte med Zohan som spel ftw ! Citera
zitroz Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 Metroid och Legend of Zelda (inte den de håller på att göra, den är b-film) och Sonic :PÖhh sonic finns på massa film och tv spel! :0Och Medroid vore nice som film! ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.