xSaaamii Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Spel till film = Hela elder scrolls serien. Film till spel = 28 weeks later. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Spel till film - Battlefield 2 och Counterstrike Source Film till spel - Cannonball Run Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Spel till film: Hitman (har för mig att jag läst att Hitman ska bli film någonstans?) Den finns och jag har sett den. Riktigt bra faktiskt. Spel till film: TAGAP (det finns) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/01/TAGAP_-_The_Apocalyptic_Game_About_Penguins_artwork.jpg/240px-TAGAP_-_The_Apocalyptic_Game_About_Penguins_artwork.jpg Film till spel: Scary Movie ? xD Hitman filmen var helt okej, Men han skulle dödat hon ryska h*ra* ! istället för att ge henne en vingård xD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 I am legend som spel <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 I am legend som spel <3Det skulle vara fränt :PSkulle vara häftigt som online :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 I am legend som spel <3Det skulle vara fränt :PSkulle vara häftigt som online :) Aa, typ att man skulle överleva , :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Haha, Jiddra inte med Zohan som spel ftw ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Metroid och Legend of Zelda (inte den de håller på att göra, den är b-film) och Sonic :PÖhh sonic finns på massa film och tv spel! :0Och Medroid vore nice som film! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.