waddis Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Hallå! På Oblivion så undrar jag hur man kan se hur mycket man gör i dmg och andra saker. Jag har kollat runt lite inne på skillsen och sånt men jag vet inte vilken som visar hur mycket man skadar osv. Är det någon som vet det så skulle jag vara tacksam om dom kunde berätta det för jag skulle gärna vilja se sånt. ( tycker att det är ganska viktigt ) Sen så undrar jag. När man e inne i sin inventory och kollar sina vapen. Så högst upp finns ett hjärta och en kniv, ett mynt och en fjäder. Vilken av dom visar vilken dmg svärdet gör. Tacksam för snabbt svar ! // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Kolla runt lite bland alla sidor med oblivion mods så kanske du hittar en som gör att du kan se din dmg (jag är säker på att jag sett en sådan mod) Googla "oblivion mods" så hittar du en heldel bra sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 kniven visar dmg men dom skadar olika beroende på hur mycket rustning din motståndare har ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Myntet visar hur mycket saken är värd. Svärdet visar hur mycket saken skadar. Fjädern visar hur mycket saken väger. Hjärtat visar hur trasig saken är. (Saken går sönder om det når 0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.