Hoppa till innehåll

Roliga Buggar ?


Gäst AntonJ3000
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst AntonJ3000

steg 1: du ska springa och ta sats och hoppa där vägen böjer seg neråt

steg 2:titta mot facklan..och hoppa sen när du är som högst i luften..tryck W(framåt)

steg 3:titta mot väggen och hoppa och gå framåt sen när du är uppe gå vänster en bit och sen gå egenom väggen..och tada

PS.detta är den jag visade...och den är på vänster sida av trade district

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

guide till inlägg ovan...

du ska gå upp för ett av bergen och sen ser du och sen ska du springa mot och hoppa...sen går du höger sen kommer du dit...efter ett tag(dålig guide)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Asså....inte för att typ..vara taskig elelr nåt :P, men hur många vet inte hur man kommer in i CoT (caverns of time), Hyjal, kommer upp på väggarna i orgrimmar m.m....jag vet hur man kan simma till "världens ände" som en lvl 1 priest (bilden) ^^

 

 

Ändring : hittade även en bild när jag besökte nessy i deeprun tram :P (är innanför "glasväggen") syns tyvärr ganska dåligt -.-

post-1662-1167008094_thumb.jpg

post-1662-1167008275_thumb.jpg

Redigerat av Fang.Fury
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

såhär kommer du in i old ironforge(du måste va hunter med eye of the best):

kasta eye of the best på dig och sprink´g igenom den låsta dörren, sen e du inne i old ironforgexD

 

(gör som han i filmen. den kan du hitta på länken:

Redigerat av Zelzahim
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså....inte för att typ..vara taskig elelr nåt :P, men hur många vet inte hur man kommer in i CoT (caverns of time), Hyjal, kommer upp på väggarna i orgrimmar m.m....jag vet hur man kan simma till "världens ände" som en lvl 1 priest (bilden) ^^

 

 

Ändring : hittade även en bild när jag besökte nessy i deeprun tram :P (är innanför "glasväggen") syns tyvärr ganska dåligt -.-

 

Nessy nice ! :D , jag och min kompis har löst hur man kan hacka upp sig mitt imot alliance takk asså rakt upp från däör allliance flagga är , sjukt svårt och kan tyvär inte säga hur man gör för det är ganska hemligt :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har gått under SW sk*t många gånger. Det är jätte roligt! :)

 

Asså....inte för att typ..vara taskig elelr nåt :P, men hur många vet inte hur man kommer in i CoT (caverns of time), Hyjal, kommer upp på väggarna i orgrimmar m.m....jag vet hur man kan simma till "världens ände" som en lvl 1 priest (bilden) ^^

 

 

Ändring : hittade även en bild när jag besökte nessy i deeprun tram :P (är innanför "glasväggen") syns tyvärr ganska dåligt -.-

 

Hur kommer man till deeprum tram stället?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett "fusk" - saker du behöver:

En mage polare

En flying mount

En plats där ni kan duellera

 

Duellera, hoppa på din mount, låt magen först göra frost nova, sen polymorph, sen någon instant cast, tex ice lance, så att poly går bort.

Resultat: Din flying mount är borta, men du kan flyga! Du kan attackera och använda skills och allt i luften också! :)

Varning: Du kan bli bannad om du använder detta bland folk, eller PvPar med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...