mashemoto Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 En nintendo Wii skulle inte vara fel. Annars blir det kanske några Nintendo DS spel, kläder och pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Härligt mycket snö och många blöta raggsockar. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jag ska få en In Flames konsert i julklapp! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Så du vet vad du ska få eller? Kul då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Ja, eftersom konserten är den 16:e november vore det ju lite snopet att få biljetten till den på julafton, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Haha okej :P Men varför kalla det julklapp då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Ahh skulle vilja tillägga att jag oxå önskar en tamgotchi :P.. dom e ju fett roliga ifall man sitter nån regnig söndag ensam :P.. Sen så lite godis och ett par CDs (me musik asså ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Nintendo Wiiiiiiiiiiiii! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Härligt mycket snö och många blöta raggsockar. ^^ Yep, mycket snö skulle inte heller vara fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Ett headset till min dator vore inte dumt, inte bra att prata med vanlig mic och 300 W högtalare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Som titeln lyder, vad önskar du dig i julklapp? Gör en lista 1.Trim kit för dirtbike :visslar: 2.Proccesor (stavning?) 3.Bromsar till min mountain bike :P 4.Massor av skojiga spel till playstation 2 och pc 5 PENGAR B) [EDIT] om det här är fel plats för den här tråden så kan väl nån mod flytta den Jag säger bara *Cash* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.