Black Shadow Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Tjena, jag behöver lite hjälp på pokemon leafgreen, innan var jag bra på blå men det var längesen :P Jaja, första frågan, jag vill ha en scyther, men jag har venusaur, så jag undrar om hag förlorar för mycket på att ha den i mitt team? Om jag inte gör det, var fångar jag den, har gått i safari zone 1000 gånger :bah: Andra frågan, mina pokemon börjar närma sig 60, ca 55 är dom på, och jag tycker det börjar bli dags för poke ligan men Lance ÄGER UT MIG! Jag har fattat att jag måste levla till 60+ men jag hittar 0 ställen att få upp level på, har ni några bra tips? Tack på förhand Black Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 1 schyter är inte bra när du har venosar 2.fixa vs seeker i 3 gym stadens poke centeer sen använder du de nså kan du möta tränare igen.den ta 100 steg att ladda upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 1. Schyter kan du inte få via LG. Den finns bara i FR. 2. Träna på ställen där du har en stor fördel jämte de pokemon som finns där. O använd vs. seeker. Mot Lance använd is o drak-typs attacker. Ja tyckte att Lorlei var värst o Lance var den lättaste men men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 1. Schyter kan du inte få via LG. Den finns bara i FR. 2. Träna på ställen där du har en stor fördel jämte de pokemon som finns där. O använd vs. seeker. Mot Lance använd is o drak-typs attacker. Ja tyckte att Lorlei var värst o Lance var den lättaste men men. Haha, det beror på vilka typer man har. 1. Trada den, Scyther är bra. 2. Viktory road för dina special pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 1. det beror på hur ditt övriga lag ser ut.... 2. som andra säger, skaffa VS.seeker, den får du i Vermillion city i pokémoncentret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Och till Lance behöver du is-attacker.Annars går det inge vidare. Tips:Ice Beam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Träna i Victory Road. Och som sagt skaffa Vs Seeker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Vart får jag TM på isattacker? ( vill inte ha articuno ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 köp ice beam.i spel hörnan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Men den är väldigt dyr.Men det är det värt.Och spela inte.Bara köp coins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 ja, om man spelar förlorar man mer än man vinner (oftast).... skit i att det är dyrt, det är värt pengarna!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 japp och så får du pengar med vs seeker :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg