Pedemaster Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 När ja tänkte ladda ner half life1 så kom ingenting upp när ja satte in skivan. Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Okej, du laddade ner hl1, sen stoppade du in skivan. Vilken skiva & varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 nej. När jag satte in skivan så kom inget upp. Ja skulle ladda ner den. Men ingen ruta kom upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 ehh, va? vad menar du egentligen? Skulle du ladda ner skivan eller wtf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Vadå, har du original-hl1 skivan eller? Vrf skulle du då ladda ner något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 kolla. Ja öppnade min hl1 paket. Ja la den i min CD ROM. Och då ska ju en ruta komma upp där de står install hl1. Men det va inget. Alltså det kom ingenting när ja satte skivan i min data. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Gå in på utforskaren -> Den här datorn -> (D;) elr (E:) Hittar du den inte där så är det fel på skivan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Gå in på Den Här Datorn och se efter om datorn märkt av att skivan e instoppad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 tack för hjälpen. och även om den inte finns där så äre inget fel på skivan för att ja skaffa den idag och då är min data seg. För ja ska även få en ny. Men tack ändå! Ja ska testa nepp.... Det funkar ej. Min grafik kort är dålig. Ja ska ändå få en ny data snart. så det kommer att funka :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 lönt å göra 2 trådar -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 ??? ja måste vänta tills ja får en ny data. Dumma data. Ja som ville spela hl1. Ja kan inte fatta att min dumma dator inte märker när skivan är i !!!! När ja klickar på (D:) Så står det : sätt in en disk i enhet D:. och när ja klickar på (E:) så kommer det. Men det är helt tomt där. konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Ehh.. om jag förstår det här rätt nu. Enligt dig så är "din" grafikkort för dåligt för att du ska installera HL1, eller att datorn ska märka den. Jag har bara en sak att säga och det är: WTF!? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg