Hoppa till innehåll

Darin


Gäst mtx
 Dela

Är han bra eller dålig?  

126 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Musiken Darin gör lockar mig inte, men själva Darin är det inget fel på. Hatet mot honom är väldigt överskattat, och grundas på nästan ingen fakta. Däremot är hans musik bra mycket bättre än viss annan musik.

 

Han ser inte homosexuell ut, om man jämför med riktiga bögar. Han ser snarare ut som en riktig tjejtjusare.

 

En sån tönt tycker jag inte heller att han är. Han är ju inte ens i närheten av folk som verkligen är töntiga(Staffan Hildebrand, Staffan Schmidt, osv.).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni som skriver massa skit om han, och inte musiken han gör är pinsammare än Darin själv. Skärp er lite, ni har aldrig träffa than så ni kan inte veta hur han är på riktigt. Han kan va en helsjysst kille. Själv så tycker jag inte speciellt om musiken men det finns också värre musik, som tex Death Metal i högsta grad där man vettefan vad dom sjunger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Musiken Darin gör lockar mig inte, men själva Darin är det inget fel på. Hatet mot honom är väldigt överskattat, och grundas på nästan ingen fakta. Däremot är hans musik bra mycket bättre än viss annan musik.

 

Han ser inte homosexuell ut, om man jämför med riktiga bögar. Han ser snarare ut som en riktig tjejtjusare.

 

En sån tönt tycker jag inte heller att han är. Han är ju inte ens i närheten av folk som verkligen är töntiga(Staffan Hildebrand, Staffan Schmidt, osv.).

 

Exakt

 

 

Alla som skriver "Hannn er lixom så gej och ful !!!!!11!" Vad f*n baserar ni det på?

Bara för att hans låtar inte är era favoriter så behöver ni inte hacka ner på honom.

j*vla töntar.

 

 

 

 

 

On-Topic: Hans musik låter inte bra i mina öron, som person vet jag inte hur han är. Och jag bryr mig inte.

Redigerat av ENGULBanaaAaAaN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...