Aegzor Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 waddis: om du laddat ner spelet olagligt så kan det vara orsaken till ditt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jag har haft samma problem, det enda jag gjorde var att kolla så att mitt virus skydd och brandvägg tillät BF 2124 Japp det funkar utmärkt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 waddis: om du laddat ner spelet olagligt så kan det vara orsaken till ditt problem. Laddar inte ner spel olagligt.. Jag kan säga dig att jag köpte det på OnOff för 399:- idag. :P Om du är intresserad. Jag laddar inte ner något som man inte får ladda ner. Är lite rädd för sånt :P // Waddis :gitarr: NU har jag fixat EA Downloader som min kompis hade gjort och han hade installerat en patch via det. Jag har gjort exakt samma sak men när jag ska installera min patch står det att jag måste stänga av spelet innan jag kan installera den.. Men jag har inte ens spelet igång. Snälla kan nån hjälpa mig. Jag vill kunna spela mitt spel. :( // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_kung Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Oj just ja formatera jag säger alltid tömma xD Du ska gå in på www.battlefield.ea.com och ladda ner en patch, den finns till vänster på rutan det står downloads åvanför den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool_G Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 jag har samma problem som dej waddis men du kan ju alltid prova att tillåta spelet för jag ska testa det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Ditt 2142 är för gammalt och du behöver nog patcha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Ja, men åååååååh. Säg inte åt honom att spelet är för gammalt och att han ska ladda ner en patch när det är det han försöker göra med EA Downloader... Mitt svar på varför det står att du måste stänga av speler är: Ta en titt i "Aktivitetshanteraren-->Processer". Sortera listan efter namn och kolla om du hittar något som har med EA eller battlefield att göra. Om du gör det. så är det bara att stänga av det genom att klicka på det i listan och trycka på "Avsluta process". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.