Hoppa till innehåll

Battlefield 2142


waddis
 Dela

Rekommendera inlägg

waddis: om du laddat ner spelet olagligt så kan det vara orsaken till ditt problem.

 

Laddar inte ner spel olagligt.. Jag kan säga dig att jag köpte det på OnOff för 399:- idag. :P Om du är intresserad. Jag laddar inte ner något som man inte får ladda ner. Är lite rädd för sånt :P

 

// Waddis :gitarr:

 

 

NU har jag fixat EA Downloader som min kompis hade gjort och han hade installerat en patch via det. Jag har gjort exakt samma sak men när jag ska installera min patch står det att jag måste stänga av spelet innan jag kan installera den.. Men jag har inte ens spelet igång. Snälla kan nån hjälpa mig. Jag vill kunna spela mitt spel.

:(

 

// Waddis :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Ja, men åååååååh. Säg inte åt honom att spelet är för gammalt och att han ska ladda ner en patch när det är det han försöker göra med EA Downloader...

 

Mitt svar på varför det står att du måste stänga av speler är:

Ta en titt i "Aktivitetshanteraren-->Processer". Sortera listan efter namn och kolla om du hittar något som har med EA eller battlefield att göra. Om du gör det. så är det bara att stänga av det genom att klicka på det i listan och trycka på "Avsluta process".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...