Nalle_GTA Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jag har köpt Counter-strike anthology 1 (1.6), men när jag installerar spelet, så får jag CS Source / DoD source med mera, men inte 1.6 ? hur gör man då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 :o Jag har köpt Counter-strike anthology 1 (1.6), men när jag installerar spelet, så får jag CS Source / DoD source med mera, men inte 1.6 ? hur gör man då ? Konstig :blink: Är du säker på att du inte har mer skivor än en spelet kan ju vara med i någon annan skiva om du har eller så har dom gjort fel :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Hade du möjligtvis dom andra spelen installerade innan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Nej, det var en skiva, dom där spelen fick jag med, dom liksom kom upp, så fick jag välja genom att kryssa i dom, det var 5 st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Nej, det var en skiva, dom där spelen fick jag med, dom liksom kom upp, så fick jag välja genom att kryssa i dom, det var 5 st. Installerade du från skivan eller registrerade du på steam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 jag tog skivan och installerade spelen på mitt steam account Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) jag tog skivan och installerade spelen på mitt steam account Du menar att du installerade skivan, sedan så registrerade du dig på steam, och skrev in cdkeyen och fick spelen på ditt steam acc? Redigerat 31 Oktober 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag hade ett acc på steam, och registrerade spelen där med hjälp av KEY Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 det var ju det jag frågade, du kanske redan hade CSs o DODs installerade..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 nepp, hade inga spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Då får du ta och ringa affären du köpte ifrån och klaga. Redigerat 31 Oktober 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Men,, han har ju tjänat 150:- för Anthology kostar 149:- o source kostar 299:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg