Shadowbeing Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vad kommer uppföljaren att heta, då?? Inte SSBM 3 i alla fall... :o :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Hoppas att alla fattar att jag skrev fel när jag skrev SSBM 3 räkna bort M:et Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag har nästan fått MASTER HAND Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag har nästan fått MASTER HAND vad menar du med nästan Master Hand går väll inte att få ?jag hoppas om trean kommer ut att det ska heta Super Smash Bros Colloseum (SSBC) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Master hand kan man inte få Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag har fått veta att uppföljaren heter SSBM expansion men ni behöver inte tro mig det är iallafall vad jag hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag tänker lungt köpa det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 JAG HAR SUPER SMASH BROS MELEE DET ÄR GETE KUL JAG SPELA DET I MORSE DÅ VAN JAG UNGEFÄR20 TROFER :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 förlåt för att man gör nåt fel men du kan ju gå och gömma dig i buskarna innan ganondorf kommer som du är så rädd för Skämtade ju bara <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Super Smash Bros. Melee: Meele kul spel det verkar vara Det knäcker, om du inte har det, KÖP DET. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg