Hoppa till innehåll

Snowracer/ Pulka


pho

Rekommendera inlägg

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vi har mycke snö så jag åker bob(snowracer) varje dag nu på lovet. Idag bygde jag ett 2 meter högt hopp och gjorde backflip i det :)

Har även gjort andra hopp iår då jag flygit över 1 och en halv meters bänkar. Grinda brukar jag också göra på massa saker.

 

Pho: vad har du för bob?

Redigerat av Humla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi har mycke snö så jag åker bob(snowracer) varje dag nu på lovet. Idag bygde jag ett 2 meter högt hopp och gjorde backflip i det :)

Har även gjort andra hopp iår då jag flygit över 1 och en halv meters bänkar. Grinda brukar jag också göra på massa saker.

 

Pho: vad har du för bob?

 

Hmm ska kolla *springer o kollar*... Såå :P. De står Snow go på skidorna, tror den e köpt på biltema för nåt år sedan...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jagkallassampa

kommer ihåg när jag körde den i en skön backe med styre ( som du sa)

 

gasade man på på största hoppet (det man vågade då..)

 

kanske va 11-12 år då :?

 

Halllååå nån som har lite tips på att förbättra en snowracer?? t.ex, bättre glid, lättare svängning o.s.v.

 

 

köp ett högt styre och gärna kan du ju typ "såga av" där du inte sitter (bara lite) och sedan tar du ngt och lägger dit där du sågat av en bit för att det ska inte synas.. och den saken (framme) som gör så man "svänger" kan du ju alltid höja det ta bort hela svängningen och det som håller i den skaffa dig en längre järn stav stål eller vad du vill och sedan är det bara å mixtra men inte så mycket kanske 1-2-3 cm räcker då får du ja vad ska man säga..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Halllååå nån som har lite tips på att förbättra en snowracer?? t.ex, bättre glid, lättare svängning o.s.v.

 

Ursäkta? kan du snälla försöka förklara lite noggrannare? Förresten så menar du nu att jag inte kommer kunna svänga om jag gör det här?? :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...