pho Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Halllååå nån som har lite tips på att förbättra en snowracer?? t.ex, bättre glid, lättare svängning o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) vi har mycke snö så jag åker bob(snowracer) varje dag nu på lovet. Idag bygde jag ett 2 meter högt hopp och gjorde backflip i det :) Har även gjort andra hopp iår då jag flygit över 1 och en halv meters bänkar. Grinda brukar jag också göra på massa saker. Pho: vad har du för bob? Redigerat 31 Oktober 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Vår första snö kom idag :) Men inte tillräckligt för att man ska dra ut och åka :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) Vi fick också lite snö här men inte heller så mycket. Hoppas att det kommer mycket snö snart :) EDIT: Det snöar ute nu igen ser jag :P :D Redigerat 1 November 2006 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 vi har mycke snö så jag åker bob(snowracer) varje dag nu på lovet. Idag bygde jag ett 2 meter högt hopp och gjorde backflip i det :) Har även gjort andra hopp iår då jag flygit över 1 och en halv meters bänkar. Grinda brukar jag också göra på massa saker. Pho: vad har du för bob? Hmm ska kolla *springer o kollar*... Såå :P. De står Snow go på skidorna, tror den e köpt på biltema för nåt år sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 det är kul! åker hela tiden i en backe som är stor med gupp :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 jag äger på pulka har åkt bqaklänges på hopp rekomenderas inte men skidor är dock så mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 kommer ihåg när jag körde den i en skön backe med styre ( som du sa) gasade man på på största hoppet (det man vågade då..) kanske va 11-12 år då :? Halllååå nån som har lite tips på att förbättra en snowracer?? t.ex, bättre glid, lättare svängning o.s.v. köp ett högt styre och gärna kan du ju typ "såga av" där du inte sitter (bara lite) och sedan tar du ngt och lägger dit där du sågat av en bit för att det ska inte synas.. och den saken (framme) som gör så man "svänger" kan du ju alltid höja det ta bort hela svängningen och det som håller i den skaffa dig en längre järn stav stål eller vad du vill och sedan är det bara å mixtra men inte så mycket kanske 1-2-3 cm räcker då får du ja vad ska man säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Halllååå nån som har lite tips på att förbättra en snowracer?? t.ex, bättre glid, lättare svängning o.s.v. stearin på skidorna funkar alltid :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Backen som jag brukar åka i va med i nån tidning där typ dem bästa backarna i Stockholm fanns :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Idag gjorde ja en clean superman och flög över 6 meter långt men landningen blev inget vidare :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Halllååå nån som har lite tips på att förbättra en snowracer?? t.ex, bättre glid, lättare svängning o.s.v. Ursäkta? kan du snälla försöka förklara lite noggrannare? Förresten så menar du nu att jag inte kommer kunna svänga om jag gör det här?? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.