Gäst Szellerie Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag åkte Bob andra gången för denna vinter :D Bortsett från januari februari osv.. Jag har byggt ett jättebra hopp ska ut och köra snart. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Pulka blir inte ofta men det händer när jag har RIKTIGT tråkigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Hade en snowracer förut, men den gick sönder, så jag slängde upp den i ett träd :o Det händer väl att jag åker pulka ibland, tycker det är roligare med slalom dock. Men jag äger inga slalomskidor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Brukar oftast hoppa med min Snowracer. Inte allt för högt och inte allt för lågt. Brukar också att försöka ramla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Det är ganska kul att rammla ibland (bara man inte får ont). :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Jag tycker att det är roligt och åka på lite småhopp och sådant och sedan flyga väg, åta h*lvete. Det finns en backe i närheten av där jag bor, som är skapligt högt. När det är gott om och snö brukar jag åka där, så himla roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 det är roligt att i hög fart hoppa av :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Har inte varit i backen i år. Gillar bland annat att åka ner med pulka nerför branta backar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Aha det är ju skit kul :) En gång så skulle min kompis åka på ett hopp men då så sträckte min andra kompis fram en sån där madrass som man kan åka på. Och på en hhär madrassen fanns det ett snöre! Så han som hoppade fick snöret runt halsen precis när han skulle hoppa. Så han tappa luften och rammla.... MEn det såg värre ut än va det var :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 snowracer är roligt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 (redigerat) Pulkor ftw! :D Kan vara ute hela dagar och åka i en backe bakom huset. Det äger! Sen är det überroligt att åka på höga hopp som snowboardfolket har gjort fast med pulka och råka glömma bort att hålla i pulkan. AJ? xD Jag är nog väldigt lättroad. xD Redigerat 8 November 2006 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 nja att få åka pulka i branta backar är en av höjdpunkterna med snön :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.