Lander Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Någon som sätter några bra tricks på bob? Jag sätter nästan alla som dom gör på den här videon: http://www.snabbstart.com/film/b9b70c7185 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Hur får man på styret på snowracern?? har klarat superman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 i januari det här året så åkte min granne o jag *båt pool* asså en pool av hård plast som vi använde i en stoor backe ca 70 graders vi krasha i ett träd o lixom båten delades och vi åkte vidare en bit 2 andra kompisar som stog uppe på backen låg ner böjda av skratt :P http://img353.imageshack.us/img353/9619/simpelbildzr3.png nått sånt här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Jo, jag har en gammal Snowracer som jag åker med ibland. Undrar om man kunde sätta lite fart på den med pappas gamla motorsåg... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Halllååå nån som har lite tips på att förbättra en snowracer?? t.ex, bättre glid, lättare svängning o.s.v. nej du kommer kunna svänga men du kommer kunna åka snabbare också! kommer med en ritning snart Du ska ha ditt styre ca 7 cm större än ditt förra så om det är det så såga INTE! Sedan ska du mäta ut vart du sitter! Såga sedan av där du INTE sitter. Höga delen sitter du altså! Om du gör detta (Sågar av ovs..) Så kommer du kunna svänga i en högre fart och köra fortare! Bilden: (hoppas du ser den) ee.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Någon som sätter några bra tricks på bob? Jag sätter nästan alla som dom gör på den här videon: http://www.snabbstart.com/film/b9b70c7185 Du måse ju vara riktigt bra ju :) Kan du göra en sån där 360 som dem gjorde på videon? Asså bor du uppe i norrland eller nåt? Jag skulle aldrig hinna lära mig allt dedär. Här i Solna så finns det inte jättemycket snö så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Åkte pulka igår,skoj,inte världens bästa snö men ändå. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag börjar bli riktigt orolig det ser inte ut som om det kommer mer snö det här året :( Det bara regnar och regnar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Vi hade ca en halv meter för en vecka sen nu 1 dm :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 omg 1dm! har typ max haft 40-50 cm förra året i decembar eller i januari o__O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Vi har 2 Dm regn. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Nu är tyvärr snön borta,men så fort den kommer så ska jag mula min lillebror ^^ Och åka Snowboard <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.