Slasktratt Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Som rubriken inte alltför otydligt säger, vad är du villig att dö för? Vi pratade om vad man levde för i skolan, varför man är villig att leva, men jag, som tycker det är ganska kul att vända på tankegångar ställde mig istället den motsatta frågan. Vad är man redo att dö för? Är man redo att dö för att sin familj ska må bra? För sitt land? För sina vänner? Är du redo att dö för fred? Är du kanske inte villig att dö för någonting? Vill du bara leva? Skulle du dö för att förstöra för någon person du verkligen hatar? Är du redo att dö för pengar, som går till önskat ändamål? Vad är du villig att dö för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag är inte villig och dö för någonting så länge som www.fuska.se finns. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Vet inte. Tror sådant här är jävligt svårt att "bestämma", när det väl kommer till kritan och det är dags att dö, så är det en helt annan sak. Men, min familj kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 För alla pengar i världen. Eller om jag blir garanterad att leva tills jag har fyllt 40. Oavsett vad jag gör, sen kan man gärna slänga på ett par superkrafter i dealen så skulle jag knappast banga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 För alla pengar i världen. Eller om jag blir garanterad att leva tills jag har fyllt 40. Oavsett vad jag gör, sen kan man gärna slänga på ett par superkrafter i dealen så skulle jag knappast banga. Frågan är ju vad du ska med alla pengar i världen göra när du är död.. Iaf, skulle kunna dö för min (kommande?) kärlek. Och ja.. ganska mycket faktiskt, seriöst det är ju inte särskilt skoj å leva :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag skulle nog vara villig att dö för mitt land om det skulle bli krig i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Skulle kunna dö för riktig lycka, om den finns i ett annat liv. Och jag tror att alla som kanske skaffar barn kommer att kunna ge sitt liv för deras, om man inte är riktigt sjuk i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 För alla pengar i världen. Eller om jag blir garanterad att leva tills jag har fyllt 40. Oavsett vad jag gör, sen kan man gärna slänga på ett par superkrafter i dealen så skulle jag knappast banga. Jag får pengarna innan jag dör, och dom ska jag fly landet med och kanske lura döden. Annars får jag köpa ett land som ska vara min gravplats. Landet ska vara täckt av en enda stor gravsten som det står mitt namn på, och kanske en härlig quote också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag skulle kuna dö för fuska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Skulle kanske kunna dö för familjen, fred på jorden eller att fattigdomen utrotas helt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Inte mycket jag skulle kunna dö för, jag gillar att leva. Men kanske fred för all evighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag skulle kuna dö för fuska :P Då ska jag försöka radera fuska så du dör.. :evil: Men seriöst skulle jag bara tänka mej dö för min famlilj... Men jag skulle inte vilja dö förrän jag är gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.