Hoppa till innehåll

Vad Är Du Redo Att Dö För?

Slasktratt

Rekommendera inlägg

• Svar 114
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej ingen förtjänar att dö för att den är en äcklig varelse då hade förmodligen tevestjärnor som Oprah winfrey legat i graven.

Men mitt hat mot Reinfeldt är så stort att jag riskerar än varning om jag ska utrycka mig mot honom här.

Hoppas ingen tog skada av min kommentar om Oprah winfrey ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej ingen förtjänar att dö för att den är en äcklig varelse då hade förmodligen tevestjärnor som Oprah winfrey legat i graven.

Men mitt hat mot Reinfeldt är så stort att jag riskerar än varning om jag ska utrycka mig mot honom här.

Hoppas ingen tog skada av min kommentar om Oprah winfrey ^_^

Du kan ju inte prata skit om sådana änglar som Oprah, hon har hjälpt världen på många har sätt och är en väldigt "anti" egoistisk person. Hon borde hyllas i stället för att trampas ner. Jag är nästan beredd att dö för sådana betydelsefulla personer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En ängel? Haha skrattar högt.

Det ända hon gjort i sina dagar är att snacka med pressen för att skapa rubriker om hennes feta välgörenhets fester och dyra prada skor.

Äsh nu går vi off topic.

Men hon har stödjt många organisationer och därmed räddat många liv. Ska intw gå mer off topic nu, ville bara ha det sagt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...