tHOORd Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Skullek kunna dö för att se Reinfeldt dö, skulle kunna dö för George bush. Ja det förtjänar han ju att dö för......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Nej ingen förtjänar att dö för att den är en äcklig varelse då hade förmodligen tevestjärnor som Oprah winfrey legat i graven. Men mitt hat mot Reinfeldt är så stort att jag riskerar än varning om jag ska utrycka mig mot honom här. Hoppas ingen tog skada av min kommentar om Oprah winfrey ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Nej ingen förtjänar att dö för att den är en äcklig varelse då hade förmodligen tevestjärnor som Oprah winfrey legat i graven. Men mitt hat mot Reinfeldt är så stort att jag riskerar än varning om jag ska utrycka mig mot honom här. Hoppas ingen tog skada av min kommentar om Oprah winfrey ^_^ Du kan ju inte prata skit om sådana änglar som Oprah, hon har hjälpt världen på många har sätt och är en väldigt "anti" egoistisk person. Hon borde hyllas i stället för att trampas ner. Jag är nästan beredd att dö för sådana betydelsefulla personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 En ängel? Haha skrattar högt. Det ända hon gjort i sina dagar är att snacka med pressen för att skapa rubriker om hennes feta välgörenhets fester och dyra prada skor. Äsh nu går vi off topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 En ängel? Haha skrattar högt. Det ända hon gjort i sina dagar är att snacka med pressen för att skapa rubriker om hennes feta välgörenhets fester och dyra prada skor. Äsh nu går vi off topic. Men hon har stödjt många organisationer och därmed räddat många liv. Ska intw gå mer off topic nu, ville bara ha det sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 En ängel? Haha skrattar högt. Det ända hon gjort i sina dagar är att snacka med pressen för att skapa rubriker om hennes feta välgörenhets fester och dyra prada skor. Äsh nu går vi off topic. Hon gör ju det bara för att hon vill se ut som ett helgon i tv. :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 kanske min familj, eller världsfred, att alla sjukdommar botas eller nått sånt , xD, bara dem kommer ihåg mig som den som räddade världen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) en speciell tjej..xD :wub: lr min familj...kanske världsfred också..hur det nu ska gå till..bara jag blir ihågkommen.. Redigerat 11 November 2006 av Radical Panda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 En ängel? Haha skrattar högt. Det ända hon gjort i sina dagar är att snacka med pressen för att skapa rubriker om hennes feta välgörenhets fester och dyra prada skor. Äsh nu går vi off topic. men hon för de iallafall !, o de hjälper ju många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 En ängel? Haha skrattar högt. Det ända hon gjort i sina dagar är att snacka med pressen för att skapa rubriker om hennes feta välgörenhets fester och dyra prada skor. Äsh nu går vi off topic. Visst, hon hjälper människor.. Men hennes lilla sekt är verkligen äcklig :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Hennes boklubb, låtsas empati, skrytande om karriär och tidningen O, hur hon gråter utan att göra något åt det hon gråter för. Hela hon är äcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Vem är det vi pratar om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.