pho Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 "bajs"... XD de var ju moget.. men kanske "orka säga nåt speciellt, gonatt. Ses i himlen ":P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 "I WOULD LOVE SOME PUSSY BEFORE I GO!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 "I WOULD LOVE SOME PUSSY BEFORE I GO!!" LOL bäst hittils :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jaha.... du var kannibal. Den här svampen är ätlig, jag lovar ! Chanserna att det ska hända är en på miljonen! Okejdå, bara en gång till Fin vovve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 "Nej... Hade en sak kvar att göra... Skit också.." "Äntligen..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) "Hälsa alla mina vänner och släktingar att jag älskar de". Så hade jag sagt. Redigerat 31 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 I only came here for the beer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Eller varför inte, "Life's a bitch, jag vill inte prata om det" B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Hoppas att jag dör snabbt...men om ja nu skulle råka dö en lång, plågsam död då jag har tid nog till att säga något...ja, då skulle bara säga hej då. Eller köra en Alfred Nobels a la ateist: "Hope is nature's veil for hiding truth's nakedness" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 "Jag dog i alla fall snygg." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Den här sängen är obekväm :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 "Jag dog i alla fall snygg." Eller: "Jaha, nu var det bara dem fula kvar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.