Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Är detta GBA Spel kul?

Det fanns inga recensioner om det så nu frågar jag er.

Försök berätta vad det handlar om. ( Har Fire Emblem Path of Radiance på GC så jag vet nog hur man gör)

Skrivet

Jag tycker att det e lite kort...

om det är lätt så får man väl sätta svårighetsgraden på max.

då har du nog inte hittat alla hemliga saker ju :P man är ute efter att få alla gubbar.

Skrivet

1. Ingen av mina gubbar är döda.

2. Jag har klarat tower of valni tre gånger.

3. Jag planerar att storma lagdou ruins med Artur, Moulder och Natasha, alla biskopar.

hehe, nice det skulle jag storma så skulle jag ha min L'arachel :P hon har typå 79 i dodge utan att stå i skog eller annat sätt buffa henne, men dom flesta gubbar är bra på det spelet så det spelar inte så stor roll sedan kan man ju ha personliga favoriter :)

Skrivet

men efter att jag hade sett på en film på youtube.com så valde jag att artur ska köra våning 10 helt ensam. Allt jag behöver är: max i alla status, 1 oanvänd aura, 3 oanvända elixir. Det blir spännande att möta 10 dracozombies.

Skrivet (redigerat)

genom att du har max i alla stats spelar det ingen roll alls ju. men min ross är lite smårolig med sina typ 40 damage han kan slå för :P

sry för dessa offtopic men spelet är roligt :)

Redigerat av Larath
Skrivet

Fire Emblem the Blazing Sword (heter bara Fire Emblem i den amerikanska/europeiska versionen) är min favorit till GBA, men uppföljaren The Sacred Stones är också helt okej.

Jag gillar däremot storyn bättre i the Blazing Sword, medan Sacred Stones är lite mattare enligt mitt tycke, men båda är klart köpvärda :)

Kan titta in senare och skriva en kort sammanfattning av handlingen men hinner inte nu.

Skrivet (redigerat)

Blazing Sword är enligt mig roligare,har bättre story,är myyycket svårare än SS och räcker också längre.Men Sacred Stones är också kul.Det är lättare på SS för där kan man ju knodda upp sina gubbar i Lagdou,Valni och skirimish.Det kan man ej i BS. :D

Redigerat av Kishuna
  • Skapa ny...