Hoppa till innehåll

Fire Emblem The Sacred Stones


Hedman
 Dela

Rekommendera inlägg

Blazing Sword är enligt mig roligare,har bättre story,är myyycket svårare än SS och räcker också längre.Men Sacred Stones är också kul.Det är lättare på SS för där kan man ju knodda upp sina gubbar i Lagdou,Valni och skirimish.Det kan man ej i BS. :D

 

 

man lvlar ju sin stomme till laget i lvl 20 efter bana fem :P finns en arena där

 

det finns i blazing sword med så man kan lvl där med.

 

men bästa fire emblem är fire emblem gaiden till nes :) älskar det spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fire Emblem the Blazing Sword (heter bara Fire Emblem i den amerikanska/europeiska versionen) är min favorit till GBA, men uppföljaren The Sacred Stones är också helt okej.

 

Jag gillar däremot storyn bättre i the Blazing Sword, medan Sacred Stones är lite mattare enligt mitt tycke, men båda är klart köpvärda :)

 

Kan titta in senare och skriva en kort sammanfattning av handlingen men hinner inte nu.

 

Vad bra ska läsa nån recension om det spelet med om det finns nån recension om det spelet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag älskar alla de spelen, men det jag själv äger är tyvärr bara Path of Radiance till Game Cube. Det har inte den bästa storyn men väl värt att prova - grafiken och alla nyheter som Skills och bonus exp är alldeles underbart :D

 

Du hittar recensioner lite här och var, engelska sidor brukar fungera bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...