citrusfrukt Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Jag fortsätter Slasktratts döds-maraton med en till dödstråd! Tänk dig att du ligger på dödsbädden och har chansen att lyssna på en låt innan du dör. Vilken skulle du välja? Ja, jag vet att det finns en liknande tråd på ett annat forum men jag har funderat på att göra en sån här tråd ett tag nu^^. Och snälla ni, skriv inte typ "ÖEH VÄRLDENS LÄNGSTA LÅT BAH. ÖH" för sånt gillar vi inte här. Nåja, själv skulle jag välja kent's låt 747 eftersom den är fin, lagom lång och är skön att somna till. Sen att kent många gånger avslutar sina spelningar med den låten är ju bara bonus. Kom igen nu grabs och girls, skjut mig. edit: Kom gärna me en förklaring varför också, trådens kvalité skulle bli så avsevärt mycket högre. Redigerat 31 Oktober 2006 av citrusfrukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Cassie - Long way to go :D den e bara sköön =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Kent - Verkligen. Den är mycket fin och påminner om när man var några år yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Trivium - Dying In Your Arms skulle jag vija höra som min sista låt. Titeln passar ju bra och det är en väldigt bra låt ochså. Redigerat 31 Oktober 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Symphony X - The Odyssey de finns ingen annan låt som passar bättre på dödsbädden ni som inte hört den skaffa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Har 2 som båda är lika ljuvliga. Pain of Salvation - This Heart of Mine Ett urdrag ur lyrics: I lie awake watching your shoulders Move so softly as you breathe With every breathe you're growing older But that is fine if you're with me I pledge to wake you with a smile I pledge to hold you when you cry I pledge to love you till I die Till I die Helt underbart vacker, fin text och ett lugn som passar alldeles utmärkt till att somna in till. Michael Andrews - Gretchen Ross Instrumentalt med piano, bas och änglaröster <3 Helt enkelt väldigt vackert.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Lordi - hard rock halleluja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Även Evanesence - my immortal skulle passa fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Även Evanesence - my immortal skulle passa fint! Du kan bara dö en gång, dööh. Alternativt kan du ändra ditt inlägg, eller hur? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Take it easy... Jag kanske är Spiderman som dött en gång men väcktes upp av natriumklorid X och helt plötsligt levde för att sedan dö en till gånh-.- Back to topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag vill nog lyssna på någon riktigt glad låt, så att jag inte behöver ligga och bli mer deprimerad på min dödsbädd. "Hej tomtegubbar slår i glasen" "Iron Maiden - Bring You Daughter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Nirvana - Something in the way... vet inte riktigt varför, en lugn o skön låt helt enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.